Formulieren

Oudercontacten Stippe Stappe + LS

Beste oudersDe tijd vliegt. De paasvakantie komt in zicht.De week voor de paasvakantie krijgen onze kinderen van de lagere school hun rapport. In de kleuterklas ontwikkelen kinderen zich al spelend, ze leren omgaan met anderen en ze ontdekken zichzelf en de omgeving. Als ouders zijn jullie geïnteresseerd in de stappen die jouw kleuter zet in de kleuterschool.Het lijkt ons zinvol om de evolutie van jullie kind(eren) te bespreken.!!!! In de  Lagere school en K1D nodigen wij jullie uit voor een persoonlijk contact met de klastitularis op woensdag 27 maart. !!! In onze kleuterschool Stippe Stappe vinden de oudercontacten na de paasvakantie plaats. Dit op woensdag 17 april.De leerkrachten van ons Schooltje in 't groen nodigen de ouders via hun SIG-nieuwsbrief uit.

VRIJE BASISSCHOOL SINT-CALASANZ

hoofdschool:                                                                               :

Nonnenstraat 21 2560 NIJLEN

Wijkafdeling : Schooltje in 't Groen